Filip Poon och Aroma Godisfabrik lyfter fram klassiska geléhjärtan

Filip Poon och Aroma Godisfabrik lyfter fram klassiska geléhjärtan med ny design lagom till Alla hjärtans dag
Det klassiska röda geléhjärtat har varit en självklar favorit i svenska hem i generationer. Lagom till Alla hjärtans dag inleder Aroma Godisfabrik ett spännande samarbete med den populära matprofilen Filip Poon för att ge det ikoniska hjärtat en ny dimension.
 
Geléhjärtat, som funnits på marknaden i decennier, lanseras nu med en ny, uppdaterad design – en modern touch som förenar tradition och innovation. Tillsammans med Filip Poon, känd för sitt kreativa sätt att inspirera unga matentusiaster, vill Aroma nå ut till en yngre generation och bjuda in fler att upptäcka och njuta av det svenska och klassiska geléhjärtat.
 
”Vi är otroligt stolta över våra klassiska geléhjärtan, och samarbetet med Filip Poon ger oss en fantastisk möjlighet att nå ut till en ny generation. Vi vill att fler ska upptäcka och njuta av detta svenska hjärta, särskilt i en tid där svenskt godis står högt i kurs,” säger Carina Norman, marknadschef på Aroma Godisfabrik.
 
Genom Filips kanaler kommer du att kunna följa samarbetet och ta del av kreativa idéer på hur geléhjärtan kan bli en självklar del av Alla hjärtans dag-firandet. Oavsett om du vill överraska någon du tycker om eller njuta själv är detta klassiska hjärta ett smakfullt sätt att sprida kärlek.

LOGGA IN

Vi använder oss av cookies för att ge en bättre upplevelse av Xperhotelsandtables. Om du fortsätter använda webbplatsen antar vi att du godkänner detta.

Du ser ung ut!

Är du över 25 år?

Denna sida innehåller information om alkoholhaltiga drycker och riktar sig till dig som fyllt 25 år. Genom att klicka vidare godkänner jag att jag är 25 år eller äldre.