Friggs kompletterar nu det befintliga sortimentet av mini-majsnacks med en ny smak – Majssnacks Ranch. Den har en mild smak av klassisk god Ranch och kommer garanterat bli hela familjens favoritsnacks!
Friggs Majssnacks Ranch är krispigt goda, naturligt glutenfria och kommer i en praktisk “on the go”-påse – perfekt att ha med sig i väskan eller knapra på när man är sugen på något litet.
“Våra Majssnacks erbjuder en god snackingprodukt för alla tillfällen när man är på språng eller sugen på något litet. Den nya Ranchsmaken är helt i linje med de våra befintliga majssnacks; Popcorn, Chili Cheese och Salty Fudge”, säger Brand Manager Hanna Möller.
Mild och full av smak
Ranch är en smak som är otroligt populär inom chips och dipprodukter – för dem som gillar smaken har vi här en glad nyhet: Majssnacks Ranch. Smaken består av paprika, gräddfil, lök, tomat och örter – och tas till nya nivåer i kombination med krispiga majskakor!
Du hittar Friggs Majssnacks Ranch i livsmedelsbutiker från v. 19.
Med inspiration från växtriket fortsätter Friggs att erbjuda sina konsumenter goda och enkla produkter som man kan äta när och var som helst. Friggs är marknadsledande i kategorin majs-, ris- och linskakor och nya Majssnacks Ranch bidrar med ytterligare en spännande smak i majssnacks-familjen.
Xperhotelsandtable rekommenderar produkten med följande ord:
Mycket gott snacks som har en fin smak och trevlig struktur. Vi upplever produkten mycket god precis som den är, samt fungerar utmärkt med topping som löjrom och Cream fresh och lök.
Vi tycken smakar bottnar i tonen av popcornskaraktär och med djupare toner av paprika. och härlig krämighet.
Det absolut bästa med denna produkt är dess fantastiska krispighet.
Vi tror du kommer njuta detta ”chips” på grillfesten i sommar och på badstranden! Perfekt att ge barnen
Xperhotelsandtable tilldelar produkten 9X av 10X
Midsona Sverige marknadsför väldokumenterade produkter inom ekologiska livsmedel, hälsolivsmedel, egenvård och hygien för dagligvaruhandeln, för apotek och för hälsofackhandeln.







