
2023 fyller Nordens ledande turistattraktion, Liseberg 100 år. Detta firar de med att bland annat inviga det nya hotellet Liseberg Grand Curiosa Hotell. Hotellet som väcker både nyfikenhet och äventyrslust. Och där kuriositeter, knasigheter och märkvärdigheter väntar i varje hörn. Vem vill inte uppleva det?
Två västsvenska varumärken möts
– Lisebergs mission “… att finnas för att människor ska kunna uppleva glädje tillsammans”, stämmer väldigt väl överens med vad Herrljunga Cider står för. Vår cider finns med vid alla festliga och glädjefyllda tillfällen genom livet. Vi fann varann i det och kom överens om ett samarbete, berättar Nina Hagman, Marknadschef på Herrljunga Drycker.
– Precis, och vad passar bättre att fira med, än just bubblig cider, fortsätter Malin Billing, försäljningschef på Liseberg.
Vårkampanj i butiker runt om i hela Sverige
Kampanjen pågår april till juni och alla som handlar Herrljunga Cider-produkter kan vara med och tävla om magiska upplevelser på Liseberg. Stjärnvinsterna är självklart ett helt äventyr; övernattning på nya hotellet Liseberg Grand Curiosa plus entré och så mycket åk man bara orkar, för hela familjen.