SharkNinja och David Beckham hjälper kunder att ”Fira julen med Ninja”

Det globala produktdesign- och teknikbolaget SharkNinja, Inc. presenterar idag sin första globala kampanj för sitt varumärke Ninja, ”Fira julen med Ninja”, tillsammans med sin varumärkesambassadör David Beckham.

David Beckham kommenterar: ”Jag älskar att tillbringa helgerna hemma med familj och vänner, och att njuta av måltider tillsammans är en stor del av det. Jag hade kul när vi filmade den här kampanjen och jag är glad att kunna visa andra hur även de enkelt kan ’Fira julen med Ninja’.”

Varumärkeskampanjen visar att Ninjas innovativa köksapparater kan användas på många sätt, och att konsumenterna i år kan ”Fira julen med Ninja” och laga de traditionella rätterna på rekordtid. Det innebär att folk inte behöver tillbringa lika mycket tid i köket utan får mer kvalitetstid ihop med familjen.

I den humoristiska filmen kommer David hem på sin motorcykel med en julgran i sidovagnen, för att inse hur mycket han har kvar att göra innan gästerna kommer. Men han har en plan:

David sätter sina Ninja-apparater i arbete och använder Ninja ® DoubleStack™ för att tillaga

grönsakerna, Ninja Woodfire™ utomhusugn för att perfekt grilla en kalkon och Ninja ® CREAMi ® för att göra en festlig polkagrisglass till sin paj. Under tiden ställer han upp granen och pyntar den, fyller julstrumpor med den bärbara mixern Ninja Blast™ och dukar bordet julfint, tryggt förvissad om att matlagningen är under kontroll.

”När den hektiska julsäsongen inleds, är vi glada att lansera vår första globala julkampanj med ett urval av våra älskade Ninja-apparater för hemmabruk, med stöd av vår globala varumärkesambassadör David Beckham”, säger Adam Petrick, marknadschef för SharkNinja.

”Vår ’Fira julen med Ninja’-kampanj kommer att nå konsumenter runt om i världen och visa bredden av Ninjas produkter som kan användas för matlagning, underhållning och som present den här julen.”

LOGGA IN

Vi använder oss av cookies för att ge en bättre upplevelse av Xperhotelsandtables. Om du fortsätter använda webbplatsen antar vi att du godkänner detta.

Du ser ung ut!

Är du över 25 år?

Denna sida innehåller information om alkoholhaltiga drycker och riktar sig till dig som fyllt 25 år. Genom att klicka vidare godkänner jag att jag är 25 år eller äldre.