Nu lanseras Bravo Nektar

En god och bra start på dagen
Juicevarumärket Bravo lanserar nu Nektar Apelsin. En helt ny frukdryck som bjuder på en naturligt god smak av solmogna apelsiner och en rejäl boost av C- och D-vitaminer.

 

– Med Bravo Nektar har vi velat ta fram det perfekta frukostalternativet. Drycken är ett prisvärt alternativ till apelsinjuice och den är rik på en massa nyttigheter. Den innehåller 50 procent frukt och har fruktkött för en perfekt textur som går hem hos både vuxna och barn, säger Anna Lindholm, Brand Manager för Bravo hos Skånemejerier.
Bravos historia sträcker sig tillbaka till 1973 då varumärket grundades, och var då först med drickfärdig juice i Sverige. Det började med apelsinjuice, och därefter följde äppeljuicen i mitten av 70-talet. Idag säljs en förpackning Bravo per sekund dygnet runt. 
– Under Bravos resa som sträcker sig över 50 år bakåt i tiden har vi skapat oss en stor kunskap om, och stark relation till, svenska konsumenter och vad de efterfrågar på frukostbordet, säger Anna Lindholm.

LOGGA IN

Vi använder oss av cookies för att ge en bättre upplevelse av Xperhotelsandtables. Om du fortsätter använda webbplatsen antar vi att du godkänner detta.

Du ser ung ut!

Är du över 25 år?

Denna sida innehåller information om alkoholhaltiga drycker och riktar sig till dig som fyllt 25 år. Genom att klicka vidare godkänner jag att jag är 25 år eller äldre.